Betaling

Dolphin Healthcare ApS modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i danske kroner (DKK) og er inkl. moms.

Dolphin Healthcare ApS bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Dolphin Healthcare ApS afsender på alle hverdage, med ordre indgået inden kl. 12.00

  • Gratis fragt med GLS til nærmeste pakkeshop i Danmark.
  • Levering til din adresse med GLS i Danmark 60,00 kr.
  • Levering med GLS til øvrige Skandinaviske lande fra 250,00 kr.

Personoplysninger
Vi behandler dine personoplysninger fortroligt. Læs venligst vores Persondatapolitik, som fortæller om hvordan vi bruger de personoplysninger, som du giver os i forbindelse med bestillingsproceduren og din brug af Hjemmesiden i øvrigt.

Lovvalg og værnepligt
Enhver aftale indgået mellem os under anvendelse af disse Betingelser er underlagt dansk ret. Enhver tvist som måtte opstå i forbindelse med vores aftale, herunder aftalens eksistens eller gyldighed, skal indbringes for en kompetent domstol i Danmark.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Dolphin Healthcare ApS yder 5 års reparations garanti.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet/ydelsen.

Dolphin Healthcare ApS vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Læs mere om din reklamationsret på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside.

Ved returnering

Ret henvendelse til og reklamationer sendes til:

Dolphin Healthcare ApS, Gl. Præstegårdsvej 8 F, 8723 Løsning.

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb. Oplysningerne kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter, returnere forsendelsen i original emballage.
Meddelelsen skal gives pr. mail på info@dolphin-healthcare.com. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Aftaler vi, at varen skal sendes retur, skal du udfylde en returlabel fra GLS med forsikring. Varen sendes til:

Dolphin Healthcare ApS, Gl. Præstegårdsvej 8 F, 8723 Løsning.

Du skal sende din ordre retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har gjort brug af din fortrydelsesret. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering. Når du returnerer, er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. Vedlæg en kopi af ordrebekræftelsen i pakken.
Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur.
Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Varen må derfor ikke ibrugtages, da den derfra ikke kan sælges videre til den fulde købspris.


Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså blot afprøve varen for at anslå varens art, egenskaber og måde, den fungerer – men uden at tage den i egentligt brug.

Tilbagebetaling

Fortryder du dit køb, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os retur, hvis ovenstående er overholdt.
I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Ved anvendelse af fortrydelsesretten, refunderes alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger, uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget det refunderede produkt.

Tilbagebetaling gennemføres ved en bankoverførsel, og du skal derfor sende os kontonummer til overførslen, hvorefter beløbet vil blive betalt til dig.
Vi kan tilbageholde beløbsrefunderingen, indtil vi har modtaget varen retur, medmindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Nævnenes Hus, Mæglingsteamet for Forbrugerklager
Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage via klageportalen for Nævnenes Hus.

Mæglingsteamet vil forsøge at løse tvisten ved mediation. Lykkedes det ikke Mæglingsteamet at løse tvisten, kan du indbringe klagen for Forbrugerklagenævnet. Det er som udgangspunkt en forudsætning for at klage, at varen eller ydelsen, som du vil klage over, har kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. Beløbsgrænserne kan blive ændret. (Det koster et gebyr at få klagen behandlet).

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/  

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@dolphin-healthcare.com